Rychlé vyhledávání
Počet nemovitostí v nabídce: 62
Vyberte si nemovitost
SPOLUPRÁCE - JOLK-REALITY---partnerství-a-služby-na-dlani---reality-úvěry-investice
SPOLUPRÁCE - KP REAL SOLICITATION s.r.o.-  Rezidence Kačírkova - nové byty v Opavě - reality-úvěry-investice
SPOLUPRÁCE - BYTY pro SENIORY, s.r.o. - reality-úvěry-investice-byty
SPOLUPRÁCE -  JOLK invest s.r.o. - reality-úvěry-investice-pojištění-finance
Novinky

NOVÉ BYTY v OPAVĚ

23.3.2019 NOVÉ BYTY v OPAVĚ - výstavba 8 bytových domů = 133 bytů více »

Nacházíte se: ÚVOD » SLUŽBY » pro KUPUJÍCÍ

služby pro KUPUJÍCÍHO - průběh realizace spolupráce

1. Informativní schůzka

Zjistíme Vaše požadavky a v případě, že v danou chvíli nemáme k dispozici vyhovující nemovitost, zařadíme Vás do databáze zájemců. Jako registrované klienty Vás budeme informovat o nových nabídkách a tím Vám umožníme orientovat se v co možná nejširší nabídce rodinných domů, bytů, pozemků či rekreačních objektů.

2. Vlastní prohlídka nemovitostí

Prohlídky probíhají za účasti makléře, který se kupujícímu věnuje, je schopen poradit a zodpovědět případné dotazy ohledně nemovitosti, ovládá obchodní dovednosti. 

3. Rezervace nemovitosti konkrétnímu kupujícímu

Zaručujeme 100% garanci rezervace nemovitosti jedinému kupujícímu. Podpisem rezervační smlouvy (dohoda o složení blokovacího depozita) Vám poskytujeme zárukou, že prodávající nenabídne nemovitost jinému zájemci.

4. Zastupování kupujícího při výběru nemovitosti

Realitní makléř může zastupovat kupujícího při výběru a následných prohlídkách poptávané nemovitosti. Docílí se tím odfiltrování nevhodných nabídek, které ve skutečnosti neodpovídají požadavkům kupujícího. Makléř pracuje maximálně efektivně a klient je tak seznámen pouze s případy, které splňují jeho představy. Tento postup výrazně šetří čas klienta. 

5. Kompletní právní servis Advokátní kanceláře

Advokát připraví návrhy smluv související s prodejem Vaší nemovitosti, kterými jsou kupní smlouva, příp. zástavní smlouva, smlouva o advokátní úschově peněz, případně úschova daně z nabytí nemovitých věcí.

6. Jednání s úřady

Katastrální úřad 
Vložíme zástavní a vlastnická práva do katastru nemovitostí, obstaráme výpis z listu vlastnictví a kopie nabývacích listin nebo katastrálních map. Zajistíme výmaz věcných břemen, předkupních práv a dalších omezení či podání kupních smluv na katastr.

Finanční úřad
Ohlídáme za Vás termíny pro podání daňového přiznání, pomůžeme s jeho vyplněním a zajistíme vyhotovení znaleckého posudku pro účely daně.

Stavební úřad
Zajistíme nahlížení do projektové dokumentace k dané nemovitosti nebo kolaudačního rozhodnutí, informace ohledně uložení inženýrských sítí na pozemku a v jeho okolí či zařazení dané lokality do územních plánů obcí a měst.

7. Způsob financování

Naši hypoteční makléři Vám poskytnou prvotřídní finanční služby odpovídající Vašim potřebám a požadavkům v rámci financování nákupu nemovitosti.

8. Předání nemovitosti a poprodejní servis

Zpracujeme předávací protokol, na jehož základě převezmete od prodávajícího zakoupenou nemovitost.   Zajistíme přepisy odběrných míst plynu, elektřiny a příp. provedeme přepis na bytovém družstvu.

   

Ke všem realitním úkonům jsou Vám naši makléři vždy k dispozici 

            … partnerství a služby na dlani   -   klíč k Vašemu bydlení .